Servettblomster i servettprydd flaska

Bråda dagar råder för egen del. Måste ju avsluta kursen jag gått (Att utforma tankestöd i vardagen), med ett sista inlämningsarbete. Hinner inte så mycket med annat just nu, än jobb,vardagsbestyr, skolarbete och motion. Yes! Rör på mig varje dag – ömsom stavgång, ömsom “jogging”.

Idag när jag var ute och kutade, sen morgonkvist, kändes doftstråk av både syren och liljekonvalj. Ljuvligt!

Väl hemma var jag nog så pollenstinn att glömde bort att jag inte har tid att pyssla alls. Popp! Tjoff! Så avlutade jag en påbörjad decoupageflaska och svepte sedan runt lite alutejp upptill. Nog tog det inte så lång tid, men alla mina minutrar är ju räknade till annat.

Nåväl här är resultatet:

flaskvas decoupageInget speciellt egentligen.

Nä, inte har jag tid att sitta här och orda!!

Ha det fint i det härliga vädret!! Trevlig helg och på återseende!

 

This entry was posted in Återbruk, Decoupage and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Servettblomster i servettprydd flaska

  1. Annika GW says:

    Bra när det är snabbt och lätt ibland.Ofta blir resultatet förvånansvärt bra, och det tycker jag du har lyckats med alldeles utmärkt! Ett svenskt blomsterarrangemang (om ser till färgerna). / Annika

  2. Miri says:

    Det blev lite av mingporslin av den där flaskan tycker jag.

  3. Therese says:

    Søt flaske og flotte blomster. Jeg syns det er fint at du tar deg litt tid til pyssel, kanskje det gjør deg mere godt enn det koster tid?

    God helg!

  4. Agneta says:

    Så söt flaskan blev. jag har faktiskt också investerat i lite servetter och skall försöka mig på lite decopage på burkar och flaskor!

  5. hennihenni says:

    Ett pyssel om dan håller doktorn i stan…

Leave a Reply

