Logotyptävling 101 nya idéer

Tjoho! Gjorde ju en logga till 101 nya idéers tävling och nu är den i final. Bidrag nr 2.

101Jag har använt konservplåt, filt (med brodyr bl a), garn (virkat), pärlor, disktrasa, kartong (med bl a tallbarr ditklistrade) och typ “skrubbsvamp”, strass, bladmetall, akrylfärg, öljetter, organzaband, brasstickor och något mer.

Man får gärna kravlöst rösta i tävlingen, men röstas det på mitt bidrag, blir jag förstås glad. 🙂

EDIT: OBS! röstningen sker bara med mejl till adress: red@101ideer.se alternativt på Syfestivalen (Stockholm) 24-26 oktober.

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

10 Responses to Logotyptävling 101 nya idéer

  1. Miri says:

    Självklart röstar jag på ditt bidrag! Inte bara för att det är ditt, utan för att det är absolut bäst!!! Vansinnigt snyggt och kreativt!! Håller tummarna!

  2. lopplisa says:

    Tackar! Du är då en pålitlig prick med hjärtat på rätta stället 🙂

  3. Pysselfarmor says:

    men så snyggt! javisst ska det röstas på en speciell ;-))

    • lopplisa says:

      Det tackar jag för!! Du är en pärla! Har nu sett att de har förtydligat att det bara går att rösta via mejl eller på plats på Syfestivalen i helgen!

  4. Jättesnygg! Lägger en röst genast. kan inte tänka mig att de andra bidragen är snyggare.

  5. lopplisa says:

    Tackar ödmjukast för det!! Jättehyggligt! Känns förresten bra att ha en röstande borgmästare i sin “valkrets”! Vilken pondus det ger 🙂

  6. Therese says:

    Kjempefin! Og den fineste av bidragene. Du har fått min stemme 🙂

    Jeg har dårligere helse så får ikke drevet med pyssel for tiden, ellers skulle jeg vært med på utfordringen din. Flott tiltak!

    Håper du har gode høstdager.

  7. Fiff says:

    Wow! Vad snygg! Du är otrolig!

  8. Anita says:

    Underbart “lopplisafin”!! Har inte hälsat på dig på ett tag så jag missade röstningen men om jag får bestämma vinner du stort.

  9. Vilken fin! Hoppas att du vinner! Synd att jag läste det här inlägget lite för sent och inte hann rösta.

Leave a Reply

