Att stävja oönskad reklam

Syrran klagade på att hon fick sd-reklam trots en på dörren upptejpad, handskriven lapp, med en önskan om att slippa få trycksaker från sagda adressat i sitt brevlådeinkast.

Åh, fan? Var lappen inte tillräckligt tydlig? Eller handlade det om att lappen inte satt tillräckligt synligt??

Hmm.. det kunde inte lämnas utan åtgärd.. sååå.. skam på torra, fosterländska land om inte detta blir synligt och tydligt nog! 🙂 …

 

 

sdrkl.. och det var ju lätt fixat med en liten loppad trasmatta, egentillverkade schabloner och textilfärg.

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

7 Responses to Att stävja oönskad reklam

  1. Miri says:

    Tyvärr går det inte att slippa sånt där skräp när det skickas som “Samhällsinformation” som ska delas ut till alla hushåll hur mycket Nej Tack! till reklam och annat oadresserat man än sätter upp. Frågan är om det var rätt av Posten att leverera den där propagandan som “Samhällsinformation”. Dom fick ju en hel del kritik – http://www.dn.se/nyheter/sverige/posten-backar-om-sd-utskick/
    Snygga schablonbokstäver i alla fall!

    • lopplisa says:

      Aha!! Försöka duger! Annars får jag väl köpa en större matta och utöka texten, gardera och vädja till postens samvete..

      By the way.. jag har inte kunnat kommentera hos dej på flera dagar. Varthän jag kommenterar på www behöver jag numera robotverifiera mej, så även hos dej, dock låser sig rutan och jag kommer inte till själv skrivfältet för att kunna skriva in de siffror systemet kräver, just på din sida. Himla irriterande! Har testat dator, surfplatta och mobil – ingen skillnad. Tyvärr!!!

      • Miri says:

        Det var väldigt mystisk att du inte kan kommentera. Jag har ingen robotspärr på min blogg och jag har fått en kommentar idag och själv lagt in en utan problem. Det måste vara du som inte är betrodd på nätet längre. Förmodligen Säpo som har kommit dej på spåret, hm. Men seriöst – att det drabbar alla apparater är ju extra mystiskt. Använder du samma webbläsare i alla kanske det är nån inställning där som ändrats? Nån nyligen nedladdad app eller tilläggsmodul som jävlas kanske? Hoppas du får ordning på det, för jag vill verkligen ha dina kommentarer!

  2. Hannis says:

    Gapskrattar här! Mycket bra matta!!
    Det där ska jag tipsa min syster om=))

  3. maria says:

    Budskapet kan man nog inte missa , häftig matta .

  4. Therese says:

    Herlig! Og litt typisk deg 🙂 Jeg tror du har en god humor. Flott bruk av stensiler og maling.

  5. Alicia says:

    Det här var bland det mest fenomenala jag sett! Har själv övervägt en trevlig “Ingen högerextrem rasistpropaganda, tack” men att skriva det på dörrmattan tar priset! Genialiskt!

Leave a Reply

