Ett långväga ufo

Äntligen har ett kärt ufo lämnat en tröstlös bana utom synhåll!

För ett antal år sedan köpte jag en näverväska på loppis. Så lång allt väl..  men redan då hade jag planer på att sätta dit en axelrem eftersom jag vet att väskor med handhandtag inte passar mej. En egen livrem skulle slaktas för ändamålet i fråga och nog skulle det hela vara lätt ordnat. Jag hade ju allt som behövdes.. men, men… icke sa Nicke! Först idag grävde jag fram väskan och livremmen och gjorde slag i saken! Det tackar jag för.. mej själv alltså 🙂 Nu först kommer väskan att komma till användning!!!!

naverkasse

Gardinudden som var planerad att virkas vidare på, ligger ännu orörd, men vad fasen.. ett ufo utesluter ju inte ett annat! Och jag är helnöjd!

natkasse2

Är du själv ufodrabbad och äger påbörjade arbeten som har svårt att lyfta? Kolla detta:

ufonove Ha det fint!!

 

This entry was posted in UFO cyberjunta, Väskor. Bookmark the permalink.

6 Responses to Ett långväga ufo

  1. Miri says:

    Bättre sent än aldrig, heter det ju. Nöjdhetskänslan blir kanske desto större när det så äntligen blir gjort. Alldeles förträffligt passande livrem som också fick ett nytt liv!

  2. Tjusigt!
    Och så skönt det är när så gamla projekt äntligen blir färdiga!

  3. Fiff says:

    Snyggt jobbat! Såna dära “snabba projekt” har jag också en del liggande 😉 skönt när man väl blir färdig till att fixa det dock!

  4. Jättesnygg! Skärpet passade perfekt! Gillar verkligen din sd-matta också. Eller anti-sd matta kanske man ska säga

  5. Veronica says:

    Hej!
    Vilken toppen ide att modifiera väskan så att den passar just sig själv! Det ska jag komma ihåg! 🙂

    Tack för dina fina kommentarer hos mig!
    Ha det bäst!
    Vänlig hälsning
    Veronica

  6. Jag gillar din näver väska. Praktiskt att använda ett skärp som axelband.

Leave a Reply

