Glaslykta återbruk

Ja, då har jag lekt lite med den nya supersymaskinen (me like). Det bidde ett fodral till en glasburk av diverse småbitstyg, en bit band, några knappar och så en radda pärlor på det.

tyglyktatyglykta2

 

 

 

 

 

 

 

Visst! Jag vet att folk sydde stordåd redan på trampsymaskinernas tid och att mina färdigheter knappast utvecklats sedan den nya maskinen kom in i huset, men jäklar vilket schvung det är i den. Och så är den enkel att använda!

Trevlig sen kväll!

This entry was posted in Glasburkar, Tyg. Bookmark the permalink.

4 Responses to Glaslykta återbruk

  1. Freja says:

    Jag vill ha en ny symaskin… och en overlockmaskin… och en provdocka… undrar hur snäll jag måste vara för att tomten ska ge mig det…

  2. Söta fodral. I lapp och q (minns inte stavningen…) en super maskin skall jag önska mig i födelsepresent till bemärkelse dagen i sommar.

  3. Maria says:

    Vann du maskinen ? tjoho grattis i så fall ..
    Jag lägger mitt hopp hos jultomten och vem vet han kanske lyssnar i år.

Leave a Reply

