Partybelysning

Länge har jag tänkt att samla små lampskärmar på loppisar och second hand, men hur det än är, tycks jag glömma bort ärendet i fråga varje gång jag har chansen. Det jag så klart vill är att samla skärmar i rad i en ljusslinga såsom Tyg och otygs eller Redoits fina exempel. Ja, numera kan man se dem lite överallt, också i magasin (stjälandes idéer utan att blinka?) och på andra bloggar.

Nåväl, eftersom jag själv gått bet på uppdraget i fråga, har jag gjort en ansats till en liten kopia, inspirerad av Rebeccas DIY.

Och sådan blev den:

partybelysningDuger fint tillsvidare!

Ha det!!

 

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

4 Responses to Partybelysning

  1. Ja, den idén är inte tokig alls!
    Kanske jag ska börja samla små lampskärmar…?!

    Och tjusigt värre med tofflorna i förra inlägget!

  2. Freja says:

    Så fint! God jul!

  3. Fiff says:

    Väldigt tjusigt!
    Och du har hittat på en hel massa finurligheter som jag har missat ser jag. 🙂

  4. Maria says:

    Duger , blev ju hur mysigt som helst och ängeln som syns längre fram på bilden går då inte av för hackor den heller .

Leave a Reply

