So long!

Hello and Good bajs!

Nä, nu har jag gjort mitt hitom den här bloggen! Det var kul så länge det varade, men äsch så mycket vågskålen väger över för att jag ska sluta tvärt. Motivationen har helt enkelt sinat och det är hög tid att vända blad, känner jag!

Kanske, kanske dyker jag upp i en ny skepnad en vacker dag.. kanske, kanske gör jag det inte!

Fetstort tack i alla fall till alla som kikat in här!

/Pia

PS Det går fortsatt bra att låna idéer – förutsatt att det länkas tillbaka igen

This entry was posted in Decoupage. Bookmark the permalink.

24 Responses to So long!

  1. Alicia says:

    Men alltså vilken jävla osis att jag hittade hit så sent. Men då har jag arkivet att gräva i med hopp om att du återvänder. Det har varit ett sant nöje, och din visdom, din humor och din kreativitet kommer att vara saknad!

  2. Tyg och otyg says:

    Vad tråkigt! Instämmer med Alicia, kommer att sakna dina underfundiga påhitt och formuleringar. Ha det gott!

  3. hennihenni says:

    Trist för oss – bra för dig att du fattat ett beslut du är nöjd med! Lev väl och pyssla på! 🙂

    • lopplisa says:

      Tack!! Jo, jag pysslar på som tidigare, det är väl bara det att att jag inte fotar och bloggar om det! Lev väl du med!! Kikar in vad tiden lider. Ser vad du hittar på och hur sonen ökar i klädstorlek.

  4. Nä… Vad tråkigt! Välkommen åter och ha det fortsatt bra.

  5. Fiff says:

    Men nej, vad tråkigt! Du är en av mina favvisar i bloggosfären ♥.
    Jag kommer att sakna dig, och dina fyndiga påhitt!
    Men jag önskar dig allt gott oavsett vad framtiden bjuder på!

  6. Awww!
    Kommer sakna besöken här hos dig!
    Men livet går vidare!
    Hare bra!
    Kram!

  7. Katarina says:

    Skönt att du lyssnar till vad du själv vill. Kanske är det redan gjort men annars undrar jag om du skulle vilja lämna över ufo cyberjuntan? Det vore kul om den kunde återkomma. Återkommer du så har du såklart första tjing på den.

    • lopplisa says:

      Hej, när det gäller Cyberjuntan har jag ambitionen att starta upp den till hösten igen.. kanske.. hm.. tror jag.. får se.. 🙂 Men visst får du starta upp något liknande om du har lust. Absolut!!

      • Katarina says:

        Höst känns som en bra ufotid men får jag ett ryck innan dess så vet jag att det är ok att ta tag i det.

  8. Therese says:

    Uff! Du er min favoritt blogger i pysselverden, her finner jeg ting som er ulikt alt annet. Ting jeg blir glad av. I mine øyne er du en kunstner.

    Om du finner tilbake til den digitaleverden så håper jeg du forteller meg hvor jeg kan finne deg!

    Ta vare på deg selv og fortsett med din unike pyssel.

  9. Anita says:

    Åh vad trist för oss som gillar dig, dina pysslerier och inte minst din förmåga att hantera det skrivna ordet!! Jag kommer att fetsakna din inlägg!

    Ha det bäst!!
    Anita

  10. Miri says:

    What can I say? Trist, för jag uppskattar verkligen din humor och kreativitet. Och jag tror verkligen inte att du slutar med skapandet för det är nog inbyggt i dej. Men jag känner själv rätt ofta att skaparlustan sinar och det blir lite av prestationsångest att hitta på nåt bara för att hålla igång bloggen, så jag har nog övervägt att säga good bajs också. Å andra sidan kan man bara låta bloggen ligga i lite halvdvala och bara göra ett inhopp när andan faller på. Så kanske, kanske kan du inte låta bli att nån gång överraska oss följare med ytterligare något fyndigt inlägg. Och jag hoppas du tittar in hos mej ibland, för jag uppskattar verkligen dina kommentarer!
    Kramisar från mej!

    • lopplisa says:

      Tack Miris! Klart jag håller koll på dej och lämnar kommentarer!! Uppskattar förstås dina tokiga inlägg också. Nä, skapandet fortsätter trots bloggcelibat, det är nog inbyggt som du skriver. Just nu håller jag bl a på att måla små “familjeporträtt”.

      Kram i retur

  11. Men herregud vad tråkigt! Du hade en paus förra året också. Kanske återkommer du. Men förstår dig. Finns inte inspirationen är det ju inget kul. Blir tråkigt att inte få se dina roliga pyssel. Ha det fint!

  12. lopplisa says:

    Ha det fint du med! Utan bloggmotivation ingen blogg! Annars pysslar jag oförtrutet på som vanligt. Kikar förstås in och kollar vad du hittar på framöver!! 🙂

Leave a Reply

