Utlottning!

utlottning Ja, medans jag mycket snart roar mig på Rhodos tänkte jag att det var läge för en liten utlottning. I potten finns ett egetproducerat surfplattefodral, storlek ca 25 x 17 cm och en egenproducerad liten krans, ca 20 cm i diameter + ett armband.

Intresserad? Utlottningen är öppen för alla inom Europa (av portoskäl ej längre bort än så).

Allt som krävs är att du svarar på följande fråga (tydligen måste utlottningar ske mot någon slags motprestation):

I vilken stad växte Björn Borg upp?

Svaret lämnar du i en kommentar här nedan. Ett svar = en lott. Sprider du utlottningsbilden vidare (OBS! Inget krav), t ex på en blogg, meddela i så fall detta, du får nämligen en extra lott för det besväret = 2 lotter sammanlagt.

1:a pris surfplattefodralet + kransen

2:a pris ett armband likt/snarlikt detta (knappen kan variera, modellen hoppas jag sitter kvar i huvudet. Tillverkas i alla fall på beställning 🙂 :

green-armbandst

Lycka till!

PS. Porto står självklart jag för! Dessutom vill jag flagga för att färger kan se lite olika ut, beroende på skärm.

Edit: Tävlingen avslutades idag, 16/8 kl 23:59:59. Utlottning sker i morgon 17/8.

This entry was posted in Decoupage. Bookmark the permalink.

48 Responses to Utlottning!

  1. Södertälje. Klart man är med! Så fina saker!

    • lopplisa says:

      Tack så mycket Borgmästaren! Noterar att du är med 😊 Passar på att svara nu när täckningen är prima. Hahaha befinner mej på finhotell i Köpenhamn. Vi kom inte längre på färden till Rhodos igår. Planet krockade med en fågel vid starten i Örebro och vi fick mellanlanda. Allt gick utan dramatik. Nytt plan beräknas lyfta i eftermiddag. Ha det fint! Pia

      • Miri says:

        Ojdå! Lite väl dramatiskt för den arma fågeln ändå (snyft). Nå, hoppas resten av resan går bra.
        Jag tror jag ska avstår från att delta i utlottningen även om det är fina saker – för jag har ingen padda och armband har jag alldeles för många av (fast kransen skulle kunna göra sej på en vägg nära mej) – så kan någon som har mer nytta av nämnda saker få en bättre chans.
        Ha en skön semester!

  2. lopplisa says:

    Hello Miri! Ja, synd om fågeln. Det fanns barn ombord som var orade över att det var en mammafågel som dog och att det fanns ungar som väntade i något bo. Ok noterar inte dej i lotteriet. Intresset är minimalt i alla fall. Tur att man inte livnär sig på detta 😄

  3. Therese V says:

    Fantastisk fin tävling och älsk på kransen, verkligen super fin. Jag är gäärna med och tävlar om detta fina. Håller tummar och tår och tänkte även lägga ut på instagram om jag lycktas sprara ner bilden =) Ha en fin semester

  4. Therese V says:

    Glömde skriva att han är uppväxt i Södertälje ; – )

  5. Annica says:

    Svar: Södertälje

    Vill grna vara med.

  6. Kristiina says:

    Hej!

    Vilka fina saker!
    Jag är gärna med.
    Björn Borg växte upp i Södertälje.

    Tack för chansen och ha en fortsatt fin sommar!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina.

  7. Essling says:

    i Södertälje var det han började att slå sina tennisbollar mot garageporten.
    1 lott för min del

  8. Carina Gerdin says:

    Hej!
    Jag är med i din tävling 🙂 Björn Borg är uppväxt i Södertälje 🙂 1 lott blir det för mig.

  9. Malin Öhlund says:

    Rätt svar: Södertälje.

  10. Julianna Fredriksson says:

    Hej!
    Är gärna med.

    Björn Borg är uppväxt i Södertälje.

    Delar tävlingen på FB.
    https://www.facebook.com/JFredr

    Mvh Julianna Fredriksson
    julianna@bredband2.com

  11. Maria says:

    Fina saker:) Södertälje är svaret!

  12. Emelie says:

    Han föddes i Stockholm, och växte upp i Södertälje. 1 lott tack, hoppas på vinst 🙂

  13. Per says:

    En vild gissning, men jag tror att rätt svar är Södertälje. 🙂
    Jag har twittrat om din tävling och dina fina saker,
    som garanterat passar folk oavsett deras smaker.

  14. Inger says:

    Sodertalje!

  15. Zackarias says:

    Södertälje!

  16. Sandra Petersson says:

    Han växte upp i Södertälje.

  17. Ann-Katrin says:

    Södertälje

  18. Roselyn says:

    Södertälje

  19. Engsir says:

    Södertälje 🙂

  20. Sonja says:

    Han är uppvuxen i Södertälje. Jag är med på en lott!

  21. Gun B says:

    Björn Borg växte upp i Björneborg. Nej, bara skojade, Södertälje är mitt slutgiltiga svar. 🙂
    Jag ska Instagramma om utlottningen, och har du fler i framtiden kanske du borde döpa om bloggen till Lottlisa. 😉

  22. Annika Nilsson says:

    Södertälje!
    Och så har jag tipsat och delat tävlingen offentligt på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/636185543151609?pnref=story

  23. Sofie Altuntas says:

    Jag är gärna med i denna fina tävling 🙂 en lott till mig

  24. MsSixten says:

    Svar: Södertälje. Jag vill oxå gärna vara med med en lott =).

Leave a Reply

