Från juiceförpackning till stilig låda

juicelådaDet här lärde jag mig av en bloggvän, nämligen Miris. Det är alltså en juiceförpackning som klippts till och klätts med tyg. Se bara Miris kollektion här och inspireras! Eller här och se vilka snofsiga handväskor hon har gjort av samma grundmaterial. Det är ju liksom svårt att föreställa sig att det just är simpla juiceförpackningar som genomgått transformationerna ifråga!!

Om det gav mersmak?? Ja, självklart!! Så nu vill det till att fylla kistan med juice! 🙂

Ha det gott!

This entry was posted in Decoupage and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to Från juiceförpackning till stilig låda

  1. Miri says:

    Snyggt juicelåda! Egen design också. Ja, visst ger det mersmak? (Jag kommer säkert att drabbas av återfall.) Drick mycket juice nu så vi får se fler lådor à la Lopplisa, och så motar du bacilluskerna i vinter också.

    • Jag såg dina väskor via Lopplisas länk, otroligt snygga, det var dock väldigt svårt att kommentera från mitt wordpresskonto:)

    • lopplisa says:

      Tack Miris, din förtjänst!! Ja, här ska klunkas mer juice, även om tandplågaren flaggade “no no” till citrus och till för mycket socker, flytande eller fast. Se förresten nedan, du har en kommentar från Sewing goddes, som också hon har svårt att kommentera hos dej. Aha!!! Det verkar vara vi Worpressanvändare som får det besvärligt med kommentarerna 😦

  2. Jag beundrar din stilliga låda och Miris exklusiva väskor!

Leave a Reply

