Kitschig ljuskälla

Ja, just nu är jag inne i ett flow! Timmarna bara går och går osynkade mej opåverkad för stunden förbi… tills jag kliver ur min lilla bubbla och plötsligt drabbas av klock- och dagchock! Va? Är klockan verkligen SÅ mycket??? Är det redan ONSDAG?? Jag som trodde att jag hade all tid i världen tills Londonresan skulle gå av stapeln, nu inser jag ju att vi åker redan i morgon bitti!

Hur som.. efter en del fnulande igår i bubblan, kom så denna lilla ängel till:

kitschig-ang

Nu får jag sätta lite fart och ägna mig åt mer vardagliga, tråkigare saker, om jag över huvud taget ska hinna!

Ha det gott!! 🙂

This entry was posted in Återbruk, Decoupage, Jul and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Kitschig ljuskälla

  1. Men åååh vilka läckra saker du gjort. Gudrun Sjödèn-påsen var ju för läcker! Man undrar hur en såg ut innan. Så roligt att de vill använda den! Doodle-lyktan också så superfin! Fattar inte hur du får till det läckra mönstret. Ser så jämnt och fint ut! En sådan härlig fantasifull teckningsrikedom du har (du fattar vad jag menar, hoppas jag!). Hoppas London blir lyckat. Har bott där och var där i våras igen och har funderat på besökstips men det kom liksom av sig eftersom det London jag upplevde när jag bodde där inte var samma som nu. Några senkomna tips – promenera på South Bank, gå till Globe theatre, ett besök på det pyttelilla men gulliga Neals Court i Covent Garden är ju alltid trevligt. I våras var vi i Harry Potters inspelningsstudio vilket jag kan rekommendera om man är lagd åt det hållet. Förköp krävs dock. Sedan publunch är ju alltid mysigt. Shopping – åk till Westfield shopping centre och shoppa i alla high street affärer i lugn och ro istället för att trängas längs Oxford street. Ursäkta så sena tips och hoppas du får en fin resa!

Leave a comment