Jeansarmband – återbruk

Idag mår jag inget vidare, kymigt magsjuk och ändå mår jag bättre idag, än igår. Så det verkar gå framåt i alla fall!

Här kommer ett inlägg på gammal skåpmat (sådant jag ordnade till under en bloggpaus och som aldrig såg nätets ljus då).

jeansåterarmband.jpg

 

Ja, jeansåterbruk av delar av en linning och fyra hällor, rustat med pärlor, knappar, öljetter, sashikostygn och en hårsnodd = två armbandjeansåterarmb.jpg

jeansåar.jpg

Och så detaljstudier av knapparna.. (knappar är ju något av mitt specialintresse) 🙂jeansåterarmbandknappar.jpgjeansknappaarm.jpg

Ha det!

This entry was posted in Armband, Återbruk, Jeanstyg and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Jeansarmband – återbruk

  1. Superfina! Krya på dig

  2. Miri says:

    Tjusigt! Smart utnyttjande av hårsnoddar!

  3. Snygga! Linningarna på jeansen är min favoritdel. Hårsnodds varianten var supersmart!

Leave a Reply

