Pepparkaksgirlander etc

Hello,

Ja, jag tänkte väl att det var på sin plats att jag kom in och “gästspelade” en snutt så här inför jul… på min egen blogg. Det var ju ett jädra bra tag sedan sist!! Dock är det med några obloggade bilder (tror jag) från förra året. Som dessa pepparkaksgirlanger:

pepparkaksgirlandbjallrorpepparkaksblomgirland

Och de här paketen, inslagna med allsköns återbrukat papir:

julpaket.jpg

Annars då? Jovars, här är allt fint! Jag håller som mest på att dona med vardagsrummet. Taket är målat, golv och väggar ska fixas. Puh!

På återseende! 🙂

This entry was posted in Jul. Bookmark the permalink.

6 Responses to Pepparkaksgirlander etc

  1. Laila says:

    Oj! Att göra de girlangerna hade jag aldrig klarat! Hade tålamodet räckt för att göra delarna så hade magen ändå sett till att de aldrig hängdes upp…
    Lycka till med renoveringen ☺

  2. Skönt att höra ifrån dig, jag undrade just vart du tagit vägen. Fina grejer som vanligt. Jag ser ingen färg från halstabletter, menar du att du gjorde det efter att du fotograferade?

    • lopplisa says:

      Tack! Ja, det går tydligen att leva utan sociala medier 🙂 Nja, jag tog vad jag hade hemma, nämligen vita halstabletter, det syns dåligt på bilden, men syntes mer IRL. 🙂

  3. Tack för tipset fö, skall testa nästa helg när vi bakar pepparkakor

Leave a Reply

