Trendokänslig julduk

julduk.jpgOstruken, ofärdig, trendokänslig! Ett hopkok av små och mindre juldukar. Mycket färger om man jämför med gängse rådande jultrend 2016. Ja, den som vandrar runt på var och varannan blogg. Smaken är som sagt delad… av många.. samtidigt! 🙂

This entry was posted in Jul. Bookmark the permalink.

4 Responses to Trendokänslig julduk

  1. Laila says:

    Vilken fiffig idé! Jag har en hel del gamla kära juldukar som jag inte har någonstans att lägga – det här var ju ett bra sätt att få använda dem på!! Tackar för tipset ☺

  2. Tyg och otyg says:

    Men så himla fin! Jag stod och höll i en julduk på loppis idag, men den fick ligga kvar eftersom jag redan har en hel del. Favoriten är en lila med broderade krubbfigurer, och så Julköping förstås.
    Kul att du är tillbaka, har saknat dina inlägg!

    • lopplisa says:

      Tack! 🙂 Julköping vara jag tvungen att googla.. så fin!! Jag har också en samling finjuldukar, men kan inte låta bli att fortsätta loppa fler om feelingen är den rätta. Finjuldukarna har jag iofs svårt att göra något annat av 🙂 De behåller jag intakta.. än så länge i alla fall!

Leave a Reply

