Malaga, aqui vengo

Tjoho! I morgon mycket bittidags drar jag till Malaga! Och attans.. just som jag är i färd med att packa kappsäcken full, så kommer jag plötsligt på att jag står utan paddfodral!! Det senaste jag sydde fick nämligen småfötter och drog västerut. Tur då att man kan hastsy ett nytt och av egettryckt tyg från några år tillbaka, like so:

paddisfodralInget särdeles märkvärdish. Bara en påse med foder, en snutt gummisnodd, ett smalt band och en knapp. Funkar ganska bra med fleece som foder, bara jag inte behöver ta på det i parti och minut!!

Nä, fasen nu måste jag packa färdigt, städa tvättstugan och skönhetssova som bara DEN!! Hasta pronto muchachas!! 🙂

This entry was posted in Decoupage. Bookmark the permalink.

One Response to Malaga, aqui vengo

  1. läcker och praktisk väska till datorn. är själv på jakt efter en snygg, men kanske bör jag göra en själv. bör klara av med dina tips. tack!
    f.ö. låter malaga helt underbart. lite sol och värme och kanske gott spanskt kaffe. ha det bra!

Leave a Reply

