Lurhållare och någonstans att ha den

Var det något jag saknade på min lilla tripp till Malaga, så var det en hörlurehållare! Efter hemkomst och några sömmar senare…

lurhallarelurhall-opplurhall-neccessarlurhall-necc-moln

Lurhållemodellen har jag sett lite varstans på nätet, men oftare än ej, gjorda i skinn. Jag valde att göra en i tyg och för att det skulle bli någon styrsel mellan tyglagren, pillade jag dit en filtbit. Dessutom gav ju filten lite “stuns” till själva tryckknappen. Jo, och i uppfläkt läge, är lurhållaren ca 8 x 8 cm stor.

Vidare blev det en liten väskneccessär, eller vad man nu kan kalla den, av bara farten!

Om det var trevligt i Malaga?? Ja, mycket!! Skulle väl kunna tänka mej att övervintra i krokarna någonstans som pangjis!

Ha det och på återseende!

This entry was posted in Sömnad. Bookmark the permalink.

One Response to Lurhållare och någonstans att ha den

  1. Väldigt smart och som alltid är det så himla roligt att ha en helt egen sak som man dessutom gjort själv.

Leave a Reply

