Liten väska

Hello,

Ja, jag tyckte visst att jag behövde en väska till, eller om det nu bara var så att jag ville göra något?? Hur som helst rymmer den nygjorda väskan passfodralet jag gjorde i höstas, nämligen detta av fusade plastpåsar..

fusad-pass

.. trots att väskan bara är 14 x 20 cm. Jo, men visst! Dessutom ryms t ex mobil m m. Himla praktiskt!

Och sådan blev den – väskan i linne, med stygn och potatistryck på fickan, magnetlås, foder och axelrem av lädersnodd:potatisvaskaJa, och så med på näst sista bilden finns även ett litet kortfodral som nyttjats flitigt, dag ut och dag in sedan något år tillbaka! Länge leve egenfix!!

Ha det!

This entry was posted in Decoupage. Bookmark the permalink.

5 Responses to Liten väska

  1. Miri says:

    Snygg väska! Häftigt potatistryck! Very tjusigt all together! Jag behöver också en liten väska – en som rymmer bara mobilen som jag måste bära med mej hela tiden, för lämnar jag den, det är då det ringer …

  2. Laila says:

    Egenfix är bäst! Hjärngympa och kreativitet i skön förening.
    Trevlig helg!

  3. Grahnslöjd says:

    Vilket snyggt potatistryck, ser jätteproffsigt ut!!:)

Leave a Reply

