Mjuk verktygsförvaring på rulle

Tjoho! Nästa helg åker jag och hälsar på dottern i Oslo! Det ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot det 😀 Ja, nu är ju målet alla gånger mer värt än resan dit, men varför inte ta med ett litet underhållningskit på vägen?

reserulle.jpgDet förra virknålsetuiet jag gjorde gav jag ju bort, så i veckan, när alla stjärnorna på himlen stod rätt, lappade jag samman denna lilla, mjuka verktygsförvaring till mej själv.

Loppade ingredienser: feltvättad tröja, lyxiga knappar, grått och vitt ullgarn, svart kläde, rött resår.

Nyköpe: gul och vit ull att tova, vinröd ullbit.

Ha det!!

This entry was posted in Återbruk, Filt, Remake, Tovat and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Mjuk verktygsförvaring på rulle

  1. Grahnslöjd says:

    Åh, vad tjusigt!! Måste göra mig ett liknande etui ngn gång, nu blev jag riktigt inspirerad!!:)

  2. Tycker färgerna blev så fina och välmatchade på den här. Milda men ändå inte anspråklösa. Jättegulligt!

  3. Du gör så fina grejer, men gillar nästan mest återbruket.

Leave a Reply

