Politick

När jag gick en kurs i Eskilstuna fanns det en viss Kicki som gjorde de mest fantastiska uttalanden genom skrivstil och kedjestygn på tyg. Så nu, då jag åter igen behövde en ny necessär, eftersom den jag gjorde sist fick fötter, kände jag att också jag ville hitta något fräckt att sätta på pränt, i ungefär samma anda. Nja, några kedjestygn fick jag inte till, men väl lite stygn på maskinen.

politruck

Uttrycket har jag lånat från “over there” och gjort om ett yttepytte-uns, men om det nu var eller inte var Trumpens dotra som yttrade ovanstående, är väl oklart. I alla fall kan jag ju lugnt skriva under på det!

Ha en finig helg! 🙂

This entry was posted in Decoupage. Bookmark the permalink.

2 Responses to Politick

  1. Jag förstår att de får fötter när de är så himla fina

Leave a Reply

