En sytillbehörsmammut

Ibland säger det klick.. och tihiii..

Så fort jag såg den här pjäsen, förstod jag att den var ämnad åt mej! Vem vill inte ha en kompis som tar hand om nåldynearmbandet när det inte används och håller ordning på sprättaren? Förvånansvärt tung och stadig är denna urelefant dessutom!

mammut

Ja, nu återstår det bara att se om den också skulle vilja vara villig och lära sig hitta till kaffemaskinen lite då och då, balansera en kopp på hjässan och skrida fint över parketten, utan att repa träet.

Det är inte klokt så mycket användbart man kan hitta på leksaksavdelningen på second hand!

Ha det gott!

This entry was posted in Nåldynor. Bookmark the permalink.

11 Responses to En sytillbehörsmammut

  1. Alicia says:

    Nämen lägg aaav! Jag älskar den!!! ❤

  2. Tyg och otyg says:

    Nämen, vilken trevlig gynnare! Du får återkomma om du lyckas dressera den, isåfall ska jag nämligen också försöka skaffa mig en! 🙂

    • lopplisa says:

      Hoppas det går vägen, att du hittar en!! Lättlärd var bara förnamnet 😀 Nu har den lärt sig beställa matvaror online också, efter mina behov och toaletten har aldrig varit så skinande som nu faktiskt!

  3. Grahnslöjd says:

    Haha, vilken arbetssam figur!!;)

Leave a Reply

