Bordstabletter av linne

Fredrika och Josefin anordnar “Sybingo” igen. Så himla kul!! 😀

Här kommer mitt första sybingoinlägg anno 2017:

bordstablett-dukning

Jag sydde bordstabletter av ett tyg som legat till sig läääänge i mitt lager! Så två rutor kan jag bocka av i ett nafs!

bordstabl

sybingo-tablett

 

Förra sommaren deltog jag för första gången och gjorde följande alster:

jeansrutor1  1. Brodera något

nc3a5ldynearmband11  5. Gör en nåldyna

tofflorinprog1  7. Återbruka något

jeansglasunderlc3a4gg1  8. Gör ett textiltryck

mag-gs1  9. Sy i en dragkedja

fickasybingo31  10. Sy en ficka

tvc3a4ttpc3a5s1  12. Sy en tygpåse

jeanskjole.jpg  18. Sy om ett plagg

Klart slut!!

😀

This entry was posted in Sömnad and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

