Pennfodral

pennfordral1

Idel improviserat, av ädelt hemmavidmaterial, varav mycket är återbruk. 

 

Och se.. där är hon åter, mormor Margareta 😀

pennfodralfram

Jag har återbrukat, tryckt prickar och skapat en förvaring. Visst skulle jag kunna bocka av allt detta som sybingorutor, men jag nöjer mej med att “checka” UfO-rutan (mormor med mört), “brodera något-rutan” och att jag ändå har “skapat något rött-rutan” (mestadels vinrött då..): 

sybingo-fodral.jpg

Mer om sybingot hittar du här! Håll till godo och delta du med, vettja!! 🙂

pennfodral2.jpg

Synes!

This entry was posted in Förvaring, Sömnad. Bookmark the permalink.

4 Responses to Pennfodral

  1. MarveW says:

    Jag är helt förstummad. Så häftigt.

  2. Kul att hon äntligen hittade sin plats, mormor! Blir så impad av ditt sybingo. Jag hade blivit lamslagen av att det är så många saker att kryssa av, även om man inte behöver göra alla.

Leave a Reply

