The symaskin in da house!!

Dra på trissor… jag vann 101 nya idéers logotyptävling! Det trodde jag aldrig!

viking

Stort tack till de som röstade på mitt bidrag!! Är ju bara så jäkla skitglad!!! 🙂 Visst är den fin?

This entry was posted in Övrigt, Decoupage. Bookmark the permalink.

13 Responses to The symaskin in da house!!

  1. Miri says:

    WOW! JIPPI, HURRA, GRATTIS!!!! Men det var ju bara självklart!! Men du, nu känner du väl förpliktelsen att åstadkomma storverk med denna racermaskin, hm? Vi ser fram emot det 🙂 Och när kan ett nummer av tidningen med den nya loggan komma, tro? Då ska jag faktiskt köpa den.
    Än en gång Grattis – rätt logga vann!

  2. Tyg och otyg says:

    Men så himla kul! GRATTIS!

  3. Anita says:

    Underbart! Grattis! Och du, det var du så himla värd!!
    Nu kan jag skryta med att jag är bloggvän med skaparen av nya loggan 🙂

  4. Grattis i massor! Har du köpt en fin symaskin? Spännande att se vad du hittar på framöver med den.

  5. Anki says:

    Jättegrattis! Loggan är verkligen snygg!

  6. hennihenni says:

    Grattis grattis! Vilken fining, hoppas den blir flitigt använd:)

  7. Fiff says:

    Stort grattis! Är inte förvånad, för den va så himla fin! 🙂

  8. Freja says:

    Grattis! Jag vill ha en ny symaskin. Och en overlock. Och en ny provdocka…

  9. Åh, vad kul! GRATTIS!!!
    Jag tyckte din logga var väldigt snygg och helt klart tydligast, så jag förstår att den vann!!
    Provsyr du nu? *nyfiken* 🙂

  10. Pysselfarmor says:

    Yeeeaaaaaaaaaahhh supergrattis! Så himla kul att den jag röstade på vann!

  11. lopplisa says:

    Man tackar ödmjukast för alla glada tillrop!! 🙂 Njae, jag har inte hunnit testa maskinen än, men tänkte göra så nu i kväll faktiskt!! Hm.. om loggan kommer att användas “på riktigt” vore förstås sjukt kul, men det håller jag själv för otroligt!! Tack än en gång för era röster!!

    /En myyyycket glad Pia

  12. Stort Grattis! Det var du värd 😀

Leave a comment