Ufo Cyberjunta 15 januari

ufo-15-januari

Galaxer i mina braxer!! Här kommer då sista möjligheten att delta i denna Ufocyberjunta som regelbundet haft månatliga deadlines under hösten 2014! Men vem vet? Kanske uppstår juntan åter, lagom till hösten 2015.

De enda kraven för att delta är att man har en blogg att länka till/från och oavslutade hantverk/handarbeten/skapelser att ta tag i och blogga om.

Ja, och ända fram till och med den 15 januari, kl 23:55 finns det möjlighet att länka sitt/sina bidrag till detta inlägg, via den blå grodlänken längst ner till vänster.

Va?? Om man måste ha slutfört ett arbete för att kunna länka in? Nä, fasen! Det räcker att man har återupptagit något som legat i träda.

Hitintills, under hösten, har gott, trevligt sällskap slutit upp från följande bloggar (mig själv ej inkluderad):

Elins Signum

Freja funderar

Handarbete & Pyssel

Handkraft & Återbruk

Mina Alster

Miris Skaparlusta

Mitt hem är min borg

Susannes Blogg

The Shuffle Of An Overflowing Day

Tyg och Otyg

Ja, och vem vet?? Kanske är det rent av lyckobringande att inleda ett nytt år med lite ufospaning.. 😉

This entry was posted in UFO cyberjunta. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ufo Cyberjunta 15 januari

  1. JA! Vad glad jag är över en fortsättning, men med lite sorg med, då det blir säsongens sista…! Lustigt att man kan känna så inför detta. Fast det är klart, en junta gör ju att man känner tillhörighet. Kanske är det för att jag ser att det finns fler som mig?!
    Nåja, på’t igen bara!
    Här ska det grävas i gömmorna, jag lovar!! 🙂

  2. lopplisa says:

    Vad kul!! Du är ju en klippa i detta sammanhang!! 🙂

  3. Alicia says:

    Nu ska länken till mitt januari-UFO (i dubbel bemärkelse) vara tillagd!

  4. Tyg och otyg says:

    Tror jag var sist i mål den här gången också (det är liksom lite så jag jobbar tycks det), men nu finns länk till den rafflande historien “Pippi-tröjan – fyra år senare” upplagd! Tack för ett gott initiativ!

Leave a comment