Ufo cyberjunta december

 

ufo-15-december

Ja, då var det dags att lämna öppet för nya ufon. Det blev lite senare än tänkt, men jobbet kom emellan och sådant måste ju prioriteras för brödfödans, skovurmens, väskfetischismens och verktygsdillets skull.

Till det här inlägget går det bra att länka egna ufon ända fram till och med den 15 december kl 23:55 faktiskt! Allt som behövs är en blogg att länka till och ufon (unfinished objects) att bearbeta. Vill du veta mer.. kolla då här!

Till den senaste ufojuntan länkades en rad fina ufon och vem vet om dessa objekt hade varit kvar i egna sputniksbanor, ljusår från planeten Jorden än idag, om det inte vore för dess kreatörers återupptagna och mycket envetna kampvilja. Bra jobbat!

Så kolla nu bland det egna rymddammet och se vad djupen av kratrar kan gömma för ofärdiga objekt! Rapportera gärna fynd via länken nedan:

This entry was posted in UFO cyberjunta. Bookmark the permalink.

15 Responses to Ufo cyberjunta december

  1. Anita says:

    Nu jäklar ska jag vara med. En hög med kvadrater väntar otåligt på att bli ett bäbistäcke – plötsligt händer det!!

  2. Veronica says:

    Jag bara måste hoppa på även denna gång! 🙂
    Kanske får jag klar koftan denna sväng. 🙂
    Måste kolla igenom vad jag har mer i gömmorna som behövs tas tag i också.
    På återseende! 🙂

  3. Miri says:

    Ja, damm har jag (kometstoft mixat med katthår), särskilt på övervåningen. Kan det räknas som ett ufo-projekt att damma av (!) dammsugaren där och låta den återinträda i tjänst efter månader (?) av hibernerande? Kanske hittar jag nåt kul när dammet väl lagt sej …

    • lopplisa says:

      Hahaha.. ja, inskränkt tänkande är väl många gånger som att sätta hjärnan i tvångströja.. och om dina funderingar nu leder till dammfria gångar i bråten, från julbordet till julgranen, via toan och sängen.. så varför inte? 🙂

  4. Vilken tur att jag till slut blev färdig med mitt ufo! Kanske jag hinner med ett till innan utmaningen är slut. Eller kommer du att fortsätta nästa år?

    http://haggalen.blogspot.se/2014/11/tomte-med-langa-ben-och-glittriga.html

    • lopplisa says:

      Hej Susanne! Nedrans sen jag är med att svara, ber om ursäkt för det!! Ja, cyberjuntan fortsätter t o m 15 januari, men därefter blir det nog en paus. Kanske återuppstår det hela lagom till tidig höst 2015. Så hinner du med fler ufon till 15 januari vore det skoj! Å andra sidan behöver man inte ens vara färdig med ett ufo för att delta. Det räcker med att återuppta ett arbete och blogga om det. /Pia

  5. Hej Igen! Hittade ingen länk inlämning ruta. Så lägger mitt ufo nr 2 här
    http://haggalen.blogspot.se/2014/12/ett-minne-och-aterbruk-blir-fixat.html

  6. lopplisa says:

    Hej Susanne! Såg du inte grodan med “click to view/add link”? In nästa steg finns en add link- knapp. Det knäppa med WordPress är att bilderna inte visas direkt i inlägget utan att man måste klicka på view/add link för att kunna se de samlade bilderna. Har hört mig för hos Inklinkz.

  7. Freja says:

    Här har jag två UFOn som jag äntligen gjorde klara, en kjol och en applikation!

    Gilla lysande människoskapelser

  8. Freja says:

    Och sen hittade jag länken…

  9. Ett bidrag till han jag med. Och denna gången fick jag in den i länkverktyget.

Leave a comment