Plåtslöjd till flora

Jaha, för att hålla organisationsivern i styr, så att den inte tar över hela mitt liv och min personlighet, var jag ju tvungen att stöka till lite också…

olivkruka

.. det bidde en kruka som senare ska ut på balkongen, rosta loss lite till och rymma något ettårigt sommarblomster, är det tänkt.

olivkrukabred

Jo, och så här fina hål får man förresten med en sådan här braig tång. Min tång fick jag i födelsedagspresent (konstigt? jag som inte ens firar födelsedagar..) förförra året. Himla praktisk i alla fall om man nu vill göra hål smidigt, längs någon kant. Love it! 🙂

This entry was posted in Återbruk, Decoupage and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Plåtslöjd till flora

  1. Miri says:

    Attans att folk inte kan respektera att man inte firar sin födelsedag 🙂 Måste vara nån som både uppskattar och gärna uppmuntrar din fäbless för plåtslageriarbeten – den var ju inte billig den där braiga tången :o. Du tar väl reda på “hålen” också?

Leave a Reply

