Ufo cyberjunta november

ufonove

Länkbestyr: Till oktobers cyberjunta hade jag inget särskilt länkvertyg, därför tog jag mig friheten att påannonsera varje deltagares länk i ett inlägg. Hoppas nu att ingen tog illa vid sig för dessa, för påannonseringarna alltså (och att jag själv valde bilder).

Nåväl, nu tänkte jag försöka att använda mej av Inlinkz och funkar det, ja, då kan ju eventuella intresserade själva länka direkt till sina egna bloggar. Det vore ju himla fiffigt!

(Skulle det inte fungera, får vi göra som sist, dvs att intresserade länkar i en kommentarer och att jag sedan “påar” fritt i ett ytterligare inlägg).

UFO Cyberjunta november: Nåväl, hit till detta inlägg kan man således förhoppningsvis själv länka allehanda ufon av handarbetskaraktär fram till och med 15 november. Att ta sig an ouppklarade arbeten kan vara nog så kravfyllt, därför är denna lilla cyberjunta tänkt att var så kravlös som möjligt. Man behöver inte vara färdig med ett alster för att delta och man behöver inte delta varje gång till exempel. Allt man behöver är en blogg att länka till och något/några ufon att ta sig an. För mer ingående info, läs här.

Själv tänkte jag försöka ta itu med ett knappt påbörjat embryo, en udd till en gardin som storslaget tog sin början för ganska precis ett år sedan, men som lika snart stannade av – abrupt. virkufoAtt jag inte kom vidare har nog att göra med min bristande uthållighet när det kommer till att sammanställa något på sikt, och framför allt när det bygger på upprepningar. Om jag lyckas utveckla embryot vidare?? Det återstår att se!!

Vill du själv delta? Klicka nedan och så håller jag tummarna för att länkverktyget funkar! Hoppas förresten att vi blir minst lika många som sist!

This entry was posted in UFO cyberjunta. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ufo cyberjunta november

  1. Det kommer säkert fungera utmärkt! Nej du, har precis lotsat tredje telningen till blöjfritt stadium så nu börjar vi inte om. Babytäcket går till någon som precis ska ha sin första

  2. lopplisa says:

    Ja, jag hoppas det! Hittade förresten länkverktyget just på din blogg. Aha.. inga telningar att vänta på hemmaplan då!

  3. Det fungerade att länka 🙂
    Även om resultatet av mitt framtagna ufo inte framskridit riktigt som jag tänkt…

  4. Freja says:

    Jag hittade precis hit, vilken perfekt blogg för mig som behöver lite pepp! Jag bifogade en länk på ett årsgammalt projekt som blev klart nu i oktober, en trasig väska som blev lagad och pimpad på en och samma gång. Så tänker jag mig att en påbörjad men inte slutförd kjol OCH två drakapplikationer kanske kan bli klara till någon av de kommande cyberjuntorna!

Leave a comment